}

this is our lives on holiday ♥

Hejjhejj, det känns som det är typ.. lördag idag. Det känns inte som om man har vart i skolan, men det har man jue ;))
aja, efter skolan gick Jag, felle och mia på stan (L)
efter det gick vi hem te henne ;D
just nu sitter jag bara och slöar, men jag ska nog rita lite tror jag.... ......
aa men jag måste visa en video (som ni redan kanske har sett) men detn är ju SÅ rolig! :D
(garanterar underhållning!)
HAHAH, det är så roligt! Speciellt när han ramlar raakt ner på ansiktet! och sen när han råkar
säga fel namn till ''Tony Hawk'' (haha) och säger att ludwig är hans kollega, och han fattar inte vad han menar! hah,
Ni måste kolla på hela ! Man kan inte sluta kolla på den, (iaf jag) det va felle som visade den för mig, ahha
har ont i magen av skratt ^.^'
Hejddåå♥

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0