}

ÄÄÄNTLIGEEN! :D

HAHAHAHAHAH, ÄNTLIGEEN har jag fått en ny cykel!
(klicka för störrebild)
Iaf, imån ska jag och felicia cykla till axamo (med min nya cykel !!  :D ) !
Vi ska bada, kmr bli VArmt imåån !
Det ska bli skönt! :P
Ni som läste förra inlägget, om ni VERKLIGEN vill se bilden på Rango bilden nivet så här är iaf länken (bilden har damp så den går inte lägga upp) : http://www.imdb.com/media/rm1284539136/tt1192628
Ni får gärna säga att cykeln är fiin ! ;D HAH, Om ni vill skriva att den äe fuul så behöver ni inte kommentera över huvudtaget ! , Hhhah

kommerntarer
Postat av: Ebba ;D

HAHAHA , vill med ha en ny cykel!!



hälsa felleboii" imån!! ;D

2010-07-09 @ 23:02:00
Postat av: felicia

hahahhahahhahahhahahah , din cykeeel ä ful....hahah skoja bara :D den e din stil oså ;)

HALLÅÅDUUU??? EBBA HAR KOMMENTERAT ATT DU SKULLE HÄLSA FRÅN HENNE TILL MIG , DE HAR DU INTE GJORT :o

buhuuuu..

2010-07-11 @ 17:12:53

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0