}

?! .....;(

Hejhej, jag skulle uppdaterat tidigare idag men min data hade LITE ryck ... -.-''

Iaf så såg jag att det hade kommit en till trailer på filmen 'Rango' , en bättre än den förra , hahah :
(Engelska)
hehehe :)

Svenska:

/>
Lite Fakta om filmen:
Biopremiär: 04-03-2011 En husdjurs-kameolont ger sig ut på äventyr för att finna sitt rätta jag i ett nytt animerat äventyr från Paramount Pictures och Nickelodeon. Mannen bakom Rango är Pirates of the Caribbean-regissören, Gore Verbinski och Rangos röst görs av ingen mindre än Johnny Depp. Övriga namnkunninga skådespelare som lånat sina röster är bl.a Bill Nighy, Isla Fischer, Ray Winstone, Abigail Breslin och Harry Dean Stanton.och Abigal Breslin (Signs, Little Miss Sunshine). ” :D


Idag va jag på stan med syrran ;P Jag köpte ett halsband på Ur & Penn(REA-affären) 30;- :
Och så köpte jag ett par öronhängen oxå.

Jag skulle ha lagt upp bild på detta men just nu håller min data på att dampa just nu så det går inte(vad ovanligt) >;(

Det måste va nåt fel på denna datan för den är helt ÅHH DAMPIG >:(¨'

jag får försöka imån igen, SUCK! Jag skulle ju lägga upp en MASSA bilder idag ju , ahopp`-.-





Vad ska jag göra imån ?
aja, nu ska jag iaf gå och lägga miig , Gonatt ♥


kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0