}

Regnigt ,

Hejhej, jag har försökt coh försokt att få in bilder från kameran till datan , men det gåår inte !?
Jag får göra det hos pappa för det brukar funka där.

Igår och i sov vanessa över hos mig, Vi bakade Lite Twilight (ailien) Muffins, mums dom va GODA ! ;D;D Har bilder på det med så dom får ni se nästa vecka ! HAHAH :)

Titta längst upp i hörnet i bloggen Ser ni mina nedräkningar ? HAH,----> här har jag gjort dom :D


Snart ska jag åka och rida på lilla Helmer

hejsålänge

kommerntarer
Postat av: vvanessas :)

2010-07-31 @ 01:46:12
Postat av: vvanessas

vi skulle ju kalla dom twilight-kakor ! :D <33

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH ;)

2010-07-31 @ 01:47:15
URL: http://vvanessass.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0