}

Sötiiisar! ♥

Hej , det var ett tag sen nu..
Vet ni ? det bor tre stycken igelkottar på vår tomt  , En stor, en lite mindre, och en pytteliten, SÅ SÖTA! jag tog massa bilder på den mellersta och minsta för den stora såg vi inte. (klicka på bilden för att få den större)
<--- här är den minsta som ligger och sover ;)
Jag kmr inte kunna blogga nåt denna veckan för jag ska te danmark till , heheh.
Snart är det den 23 Juli då kommer en film jag har vunnit på tradera !! Har redan sett den men vill ha den ändå!
Den heter Benny and Joon, ni kanske ser vem som är med i den? ↓
lite större bild: 
JOHNNY DEPP ! ♥

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0