}

Biljetter-Naaaglar ♥♥♥

Heeejj, idag har variit en ganska bra dag tkr ja :P
det började med att jag vaknade extra tidigt ( kl halv 6) lite innan kl 6 cyklade jag te felicia. för idag släpptes premiär(stava) biljetterna till eclipse- och vi visste inte när- och vi måste såklart ha några :D
så vi satt och väntade i ca 2 timmar innan dom släpptes och då var klockan ca 20 över 8 :P
Vi fick panik och hoppade runt och skrattade ;D Tillslut fick va vååra Biljetter :D:D
När vi hade bokat så var klockan ca 5 i halv och vi fick jättebråttom till skolan eftersom skolan började kl halv:P
I skolan hade vi nån tråkig skolgårdsfest, med massa dåliga(!) danser, HAhah.
Efer skolan skulle jag och felicia och hämta ut biljetterna :p
Idag har jag också fixat mina naglar tills imån på skolavslutningen. Dom blev Jättebra :P Jag skulle ha lagt in en bild på dem, men jag ville inte visa dom förrens imån :D
♥Feliicia♥

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0