}

HEEEEEEEEEJ ♥

HEJJJ !!! ;D
Jag har inte uppdaterat för jag har intee hunnit ...
Men det gör jag idag ;P
Så i måndas tills på onsdan var jag i min sommarstuga med mina kusiner och syskon , Här kommer lite bilder :P
(klicka för större(jag kan äntligen lägga in bilder från systemen!! ) )
Här har vi Vattenkrig :D (jag & min kusin hade det 2 dagar i rad :D )
Den andra längst till höger är där vi fiskar , jag fick ingen fisk :s
Imån ska jag (+ familj) åka till bohuslän, felle ska dit på månda- tillochmed till samma ställe vi jag ska bo :o
Det är lite läskigt , för vi har inte bestämt att vi skulle det elr nåt ;o
Aja , när jag(+felle) är borta så ska vi sura. För jag(+felle) inte kunde gå på Eclipse- premiären!! Buhuu
Nu ska jag iaf sova- ZZZzzZZZZzz... - Godnatt (jag kmr inte att kunna skriva denna vecka) Så Bye bye, :d

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0