}

SOMMARLOOV ♥♥

Äntligen är det sommarloooov !! :D
Det blir ett litet snabbt inlägg nu.
Dagen började med att jag vaknade (som vanligt :) ) och gjorde i ordning mej för skolavslutningen ;P
Sedan vid 20 över 10 kom mamma och hämtade mig. vid halv elva började skolan :P
Först åt vi typ glass och läsk och delade ut lite grejor, sen skulle vi upp till Aulan ;P
Våran dans som vi skulle göra gick faktiskt rätt bra tkr jag :P
sen när vi kom hem åt vi lite tårta och såå :P  Och jag fick en trisslott oxå som jag vann 50 kr på :D:D
Efter det har jag inte gjort så mkt mer ;P
Jag Tittade på en film bara , en Johnny Depp film ofc :D
Sweeney Todd heter den , aaas bra ♥
Dom typ sjunger rätt mkt i filmen, visste ni att Johnny Depp kunde sjunga ? Det kan han;P för om han inte skulle ha blivit skådis skulle han ha blivit Rockstjärna, har han sagt ♥
Här kommer en bild på filmen och ett videoklipp :P

kommerntarer
Postat av: Emma (:

Jaa , det blir bra bilder med mobilen faktiskt ! (:



Åhh , vad konstigt att du kollade på en film med Johnny Deep ! xD <3

2010-06-11 @ 08:06:04
URL: http://kallasannerr.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0