}

Tjooheej !

HEJHEJ!  Jag uppdaterade inte igår för jag orkade inte det , hihih :d

Igår tills idag var felicia och vanessa här hos mig ;D kuligt , vi typ badade i min pool och körde 'pumpen' som fellicia kallade det ;D HAHA

Idag har jag haft en till sån där teori grej som jag hade i måndags , fast idag handlade det om banagerinig på hästens ben ;)

Idag fick jag reda på vilka som hade vunnit på Twilight-event tävlingen på sf , jag var med men jag vann inte ;( BUUHUHHUu :'(

Aja, innan såg jag att det ska komma en 'storfilm', en animerad, som hette ''Rango'' Och Johnny Depp ska spela huvudpersonens röst och sen såg jag att Isla Fisher oxå ska vara med :P Den finns att söka på på imdb.com. Fast den kommer 2011 så det är ett tag kvar ;)

Jag tittade på trailern oxå, elr men kan nog inte direkt säga trailer , HAHAH, Den är väääldigt Laaaam, så den passar ju mig ;D

HAHAHAHAHAHAH ♥

kommerntarer
Postat av: MIA

HAAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!

JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA! ..

SERRIÖST, DET ÄR NOG VÄRLDENS SÄMSTA TRAILER! :d

HAHAHAHAHAHH :DDDD

2010-06-18 @ 10:46:33
Postat av: tilda

sv; kommer sakna dig med! :(

din sjukt dåliga humor,

and then it came a car.. HAHAAHAHAHHA :D

men vi måste träffas i sommar? annars så kommer jag å hälsar på hos dig iaf :D

2010-06-18 @ 11:29:25
URL: http://topsys.blogg.se/
Postat av: tilda

jaaaa, :D

alla kan komma & hälsa på här ute :p <3

2010-06-18 @ 17:19:53
URL: http://topsys.blogg.se/
Postat av: Emma (:

HAHAHAHHA SÅÅ LAAAM ! :D

2010-06-21 @ 07:45:56
URL: http://kallasannerr.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0