}

DADADADADADADADADADADAAA

Hejhej, idag har jag ridit ut lite i skogen. Men helmer var så tittig idaa, så han blev typ rädd för allt han såg ;S
Lille fjanten ;D
aja jag kollar lite på idol, jag vet inte vf, för det är sååååå TRÅKIGT -.-'
Jag har inte så mkt mer att skriva..
På söndag börjar jag sälja expressen för första  gången ;p det sk bli lite skojjigt ;))
Jag vill ner till stan! För jag vill in till monki och kolla lite, och sen ska jag låna den tredje boken i 'Pretty little liars' på bibloteket.
Rekommenderas!! Dom första böckerna var jättebra! ;)
På svenska heter den tredje; Skandaler
;))     SeeU

kommerntarer
Postat av: Anonym

Hur fixar man så asså på http://youtube.com

så kan man ju lägga till låtar på bloggar och hur gör man så det bara ser ut asså inte vissar bilden bara den assåjag tror du vet vad jag menar :S

// Theresia Nilsson .

2010-11-01 @ 10:39:40
URL: http://theresianilsson.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0