}

Header, :))

Hej, jag har jobbat ganska länge på en ny header! men nu är den klar!
den blev lite suddigt här och där ,men det bryr jag mig inte om. problemet var bara att jag visste inte hur man la till den på bloggen, men jag har typ kommit på det nu!
så då vet ni det ;))
Men designen är inte riktigt klar än rubriken syns inte (;o) men det ska vi fixa! :)
jag är riktigt nöjd än så länge faktiskt, heheh
mwn nu ska jag gå och lägga mig godnatt 


Yeey ;))

aja, shubshub!


oj vad mobbat det blev ;S


kommerntarer
Postat av: Merissa

Den blev jättefin =). Gissar på att du är Team Edward =)

2010-09-15 @ 18:57:56
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: emmzaaan

Snygg blogg :D

2010-09-16 @ 19:00:11
Postat av: test

hej :) :mad:

2010-09-16 @ 22:47:41
Postat av: vvanessass

2010-09-19 @ 16:30:05
URL: http://vvanessass.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0