}

----...-------..---...----.--.-.-.-.-.-.------.....----

hejhej! va ett tag sen nu, jag har verkligen inte hunnit, hehe.. ja.. jag hade inget att skriva som rubrik typ, No shit sherlock? xD
Idag har jag iaf Vart på vårdcentralen, för att igår (-.-) så hjälpte jag att byta tak på vårat hus.. och då så trampade jag på en planka som det stack upp en hel spik ur... den gick rakt igenom min sko och in i min fot :) KUL!
så vi var tvugna att kolla så att jag inte hade fått blodförgiftning. Det hade jag inte, trodde dom (?) Men vi skulle hålla ett öga på såret iaf ;) Ont som f*n gör det iaf..svullet e det me, så jag kan inte riktigt gå på foten -.-''' klumpigt.

JAA, iaf så har jag inte gjort så mkt idag, eller joo, jag har vart på vissmålen och tagit lite kort, blev inte så bra fick ju inte ta med blixt ;)
här ee en bild på emma när hon hoppar: (hehe var tvungen att skriva nimrod på den gula saken)
Sen var jag hemma hos pappa och hämtade denna:
yey! live album! nörd blabla o.O    ...
aja, ska kolla på film nu, tjingeling!

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0