}

the best goodest inglish in the wurld

Idag har varit en av de roligaste dagarna på länge! Dels för att skolan slutade^^ Och för att man fick vara med de bästa cheys in the world!  Jag, Susanna, Anna o Becka + Jensens, stan och en konstig spegel (!?) = mycket skratt.
Jag har även inhandlat alla julklappar. Gött!

Från ngt otroligt lyckligt till någt otroligt störande. Det är så att mina kläder försvinner spårlöst när jag har lagt dem i tvättkorgen! Helt fuckin' unbelievable! De bara försvinner ..
tyst minut för bla mina älsklingsjeans, mina chaps och min tröja 

kommerntarer
Postat av: Anonym

fin blogg tjejen :)

2011-12-23 @ 23:26:20
URL: http://feliciaanilssons.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0