}

redundant

Hej, vad gör ni ?

själv lyssnar jag lite på musik :)

Men idag efter skolan stog jag och julia och väntade på att mamma skulle komma och hämta oss, och så stog vi och kollade på ett fönster, som nästan va som en spegel, så vi började spegla oss och började sjunga "shout" och julia började dansa (vi är vääääldigt normala), sen när jag kom hem berättade Jesper för mig att hans klass hade suttit innanför fönstret och skrattat åt oss, PINSAMT !

aja, hahah


Jag ÄLSKAR Texten i denna låten ♥

kommerntarer
Postat av: tilda

HAHAHAHAHAHAH fan vad kul :D:D:D:D:D:D vilken julia va det? ;)

2011-01-17 @ 21:56:06
URL: http://kavi.blogg.se/
Postat av: nessa :)

jag har gjort samma sak -.-

haha , eyy , kan inte vi va ngn dag ? <3

känns som vi inte har varit på en evighet! :O <3

2011-02-02 @ 22:35:36
URL: http://vvanessass.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0