}

Black Widow

Hej, jag kom nyss hem från ett släktkalas! Det var faktiskt ganska kul ävan fast jag inte kände typ hälften av dom...
Iaf så gick jag in på Youtube, och jag vet inte hur jag kom fram till denna video, men iaf jag höll allvarligt på att spy! Det är ngn som har blivit biten av en Svarta Änkan , och visar hur det ser ut efter.... och jag vet inte vad det är dom drar ut i början... Bacon ??
Så därför lägger jag in den här, för att plåga er.. eehehehehheheheh....
Men jag varnar de som har känsliga magar, eeeeeeeeeeeeeeeeewwww.......
asså, uuhhh varför kollar jag ens ?
uä, över till något annat..
I våran trädgård bor det en liten igelkottsfamilj ^^ --> l‾l carebox
och en av de tre bebisarnakom och hälsade på lite från sitt gömställe..
den var så tam att jag kunde klappa den ...., WOOOOW O.O
hejdå och godnatt

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0