}

Taberg

Hej! har vart i Gruvan i taberg idag! det var ganska kul, men det blev inga bra bilder för det var becksvart där inne ;)
en bild innifrån gruvan blev det iaf ;)
vi åkte upp på toppen och fikade :)

Sen såg jag att Rebecca Black hade gjort en ny låt... Bättre än den första måste jag säga, fast denna var inte bra heller :S Jag tänker INTE lägga ut den här, men om gärna vill kolla på den så länkar jag den här.

Sen började jag undra lite hur gammal är hon igentligen? så jag gick in på wikipedia och sökte på henne :D
hahah, liite roligt faktiskt...
(klicka på den)
Lika gammal som jag! haha jag trodde hon var äldre :S
Men det där med Justin Bieber... HAHAHAHH jjaa... då är man dålig om man går om han i negativa röster :)
aja ska kolla på Glee nu... tjarå! :D

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0