}

Paul

hej jag har precis tittat på en film:
haha, den var faktiskt jätterolig! Den roligaste filmen på länge faktiskt, seevärd tycker jag iaf! haha
Det handlar om en Alien som har krashade på jorden, och han träffar två stycken sci-fi töntar som
är på ''semester'' i USA. Töntarna ska hjälpa honom att komma tillbaka till hans planet + att de har FBI efter sig.
Komedi film alltså

Jag har precis läst ut en bok som heter
jättebra! Det finns 3 stycken böcker, och det ska komma filmer till alla böckerna...
Tror ni detta kan bli det nya twilight?
jag har hört att Liam hemsworth och josh hutcherson ska vara med i den :)
så nu måste jag läsa de andra och bara vänta på filmen som kommer ngn gång i början av 2012.....

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0