}

100!

100¨inlägg! woooooooooohhhhoooo!!!!

aja slutfirat, jag sitter och lyssnar på random musik och riitar!! hohohoh japp!
jag har inget att göra, kanske går ner och kollar på film sen?
jag vill oxxå säga att sf bio SUGER! jag har ju frågat dom om dom kmr visa Rango med engelskt tal och dom skrev såhär:

Hej,

Tack för ditt mail!

Det finns bara några fåtal kopior av filmen med engelskt tal

Det har varit bra utfall i de städer de visats i och det kan hända de kommer skickas runt till andra städer framöver

Inget är dock bestämt i nuläget, programmet lägga 1 vecka i taget och förändras hela tiden.

Varje onsdag släpper vi program och biljetter inför nya spelveckan som löper från fredag samma vecka till torsdagen veckan därpå

Hälsningar




sååååå otrooligt stöörande, dom kmr säkert inte att få inden bara för de!

måste draa nu iaf, ajuste min mamma och min låtsas pappa ska typ gå på en förhandsvisning på pirates of the caribbean- JAG VILL ME FÖLJA MEE!!- fuskigt.


aja hejdåå ! ♥


kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0