}

kameraaliins!

JAAA! OCH NEEEEJ!
Jag har en bra nyhet och en dålig!
Jag börjar med den braiga, jag har fått en ny kameralins! Äntligen jag har väntat på den i typ 3 veckor nu! så nu har jag gått runt och fotat lite! Mne bilderna blev sådär eftersom jag inte är så van vid att det blir x10 inzoomat.
så här kmr några bilder :
japp det var några, iaf den dåliga nyheten är att jag skulle gått på bio med julia idag..
Vi skulle gått på "Rango" MEN sf visar den bara med svenskt tal! Vi vill ju se den med engelskt tal, det är ju det som är grejen! dom gör massa reklam om att Johnny Depp ska vara huvudrollens röst, och sen när den väl har premiär så visar dom den inte ens på engelska ! så otroligt dåligt tkr jag, men jag hoppas att dom ändrar detta, så vi kan se den på bio :) höhöhöhöhö
aja, nu ska jag till affären och köpa goodiis (Y) haha hejdåå :D:D:D

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0