}

The dark side of YouTube......

Har ni någon gång kollat på nån video på Youtube och sen klickat vidare till nästa och sen nästa och sen nästa osv? Och sen helt plötligt kollar man på ngt HELT annat..? Det händer mig typ JÄMT!

som nu, jag kollade från början på The Walking Dead Behind the scenes, och nu, vart ngnstans är jag nu? Jo då är det ngn Creepy -här snackar vi riktigt Creepy- dude som sjunger! O sen ba pang bong, Justin Bieber! wtf kollar jag på detta för? bläddra fram typ 30 sekunder för att se den... konstiga delen .. o_O
The wierd side of youtube..
jag borde nog kryssa ner youtube nu... japp, hejdå.

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0