}

If Adam and Eve were the first people on earth does that mean they didn't have belly buttons?

HEJ! Jag har haft så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket att göra denna veckan känns det som. Och allt händer ju på samma gång!
Vi har iaf fått biljetter till TWIDAY och TWILIGHT FAN EVENT!! *Happy Face* :D:D
woho ! Bara vi kommer in på twiday nu då! :D:D
YEEY :D
Jag ska ju börja rida nu igen.. När vet jag inte, och inte heller vart och hur..
men det ska jag göra har jag bestämt! o.O


.............................................................................................................................
No one's really happy anyway, it's not human.



kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0