}

Tandställning?

Hejhej! imån ska jag till tandläkARN och det kanske är då jag får min tandställning..? spännande.. jag ska alltså få räls för dom som inte vet.. men aja jag kanske inte får den imån precis x)

här är en låt som jag hörde på radion för ett tag sen.. pretty good tkr jag ;)
The View - Grace ♥

kommerntarer
Postat av: julia <3

as cool design! :)

2011-10-05 @ 11:29:17
Postat av: Anonym

hej



vill du vinna ett porträtt av dig själv eller någon annan? dufåräven den hem skickad påå posten

skulle vara jätte roligt om du ville vara meD!

läs mer



http://saaacha.blogg.se/2011/october/tavling-till-den-2810.html

2011-10-06 @ 20:47:41

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0