}

#12 detta får mig att må dåligt!

gud jagvet inte... när man får en jättedålig nyhet kanske? japp så tråkigt var mitt svar på den frågan! haha

förövrigt har jag och emma varit hos djursjukhuset idag och frågade om prao. Egentligen tog dom bara emot sånna som var över 16, men det kansme gick ändå, man får väl hoppas på det bästa!
ska göra klart min redovisning och lyssna lite på blink ... :) så bye!
Dag 1 - Mina intressen
Dag 2 - Det bästa jag vet
Dag 3 - Det värsta jag vet
Dag 4 - Min favoritfärg/favoritmönster

Dag 5 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 6 - I min väska

Dag 7 - Favoritband
Dag 8 - Mina drömmar
Dag 9 - Det här är jag beroende utav

Dag 10 - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför
Dag 11 - Det här får mig att må bra
Dag 12 - Det här får mig att må dåligt

Dag 13 - Min favoritmat
Dag 14 - En resa jag aldrig glömmer
Dag 15 - Någon jag alltid kan lita på
Dag 16 - Min favoritstad
Dag 17 - Favoritdricka
Dag 18 - Vad jag åt idag
Dag 19 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Dag 20 - Mina favoritfilmer
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Favoritlåtar just nu
Dag 23 - Personer som inspirerar mig
Dag 24 - Min favoritsysselsättning
Dag 25 - Något jag inte klarar mig utan
Dag 26 - Mina favoritmärken
Dag 27 - Favoritmotto
Dag 28 - Några saker ni inte visste om mig
Dag 29 - Om jag skulle byta utseende med någon, så skulle jag byta med..
Dag 30 - Det här vill jag ha
Dag 31 - Favoritserie
Dag 32 - En bild på mig utan smink
Dag 33 - Mina favoritbloggar
Dag 34 - Mina rädslor/fobier
Dag 35 - Min spotifylista
Dag 36 - Min favorit hår-produkt
Dag 37 - Det här hade jag på mig idag
Dag 38 - Något jag har svårt för
Dag 39 - Vad jag är för slags person

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0