}

#13 min favvomat + idag

Min favoriträtt måste nog vara.. pappas spagetti och köttfärssås, hoho
nomnom..

förövrigt idag så har jag inte hunnit uppdatera så mkt idag.. Jag har vart i skolan, gjort läxa, duchat och varit på konfa! så detta får bli inlägget för idag! Just nu händer det ganska mycket på en gång! Åka runt och leta praoplatser, och skriva CV till sommarjobb! hur ska jag hinna?? aja ska snart sooova! så gonatt!

kommerntarer
Postat av: felle

äntligen har jag skaffat blogg! Ingen design ännu ... men det kommer snart! Kika gärna in! :D <3

2012-01-25 @ 23:18:01
URL: http://lundbergfelicia.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0