}

#20 mina favoritfilmer

hmm, favoritfilmer, jag har ju typ sett 5758930009 st så ganska svårt att välja! men om jag måste..
Hachiko - A dog's story
Pirates of the caribbean, alla fyra med speciellt 2:an!
twilight då ^^
+två ton andra cp-bra filmer som t.ex American pie x6, Superhero Movie (HAHA bästa parodin!), The lovely bones, Harold and kumar x3, Benny And Joon och typ Harry potter(?) ;) haha japp några filmer jag kom på just nu bara! ha det bra!

Dag 1 - Mina intressen
Dag 2 - Det bästa jag vet
Dag 3 - Det värsta jag vet
Dag 4 - Min favoritfärg/favoritmönster

Dag 5 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 6 - I min väska

Dag 7 - Favoritband
Dag 8 - Mina drömmar
Dag 9 - Det här är jag beroende utav

Dag 10 - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför
Dag 11 - Det här får mig att må bra
Dag 12 - Det här får mig att må dåligt

Dag 13 - Min favoritmat
Dag 14 - En resa jag aldrig glömmer
Dag 15 - Någon jag alltid kan lita på
Dag 16 - Min favoritstad
Dag 17 - Favoritdricka
Dag 18 - Vad jag åt idag

Dag 19 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Dag 20 - Mina favoritfilmer
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Favoritlåtar just nu
Dag 23 - Personer som inspirerar mig
Dag 24 - Min favoritsysselsättning
Dag 25 - Något jag inte klarar mig utan
Dag 26 - Mina favoritmärken
Dag 27 - Favoritmotto
Dag 28 - Några saker ni inte visste om mig
Dag 29 - Om jag skulle byta utseende med någon, så skulle jag byta med..
Dag 30 - Det här vill jag ha
Dag 31 - Favoritserie
Dag 32 - En bild på mig utan smink
Dag 33 - Mina favoritbloggar
Dag 34 - Mina rädslor/fobier
Dag 35 - Min spotifylista
Dag 36 - Min favorit hår-produkt
Dag 37 - Det här hade jag på mig idag
Dag 38 - Något jag har svårt för
Dag 39 - Vad jag är för slags person

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0