}

American horror story

Hej! kom nyss hem från julia! (ja ni läste rätt, hos julia igen :D) Idag åt vi sockerkaka och kollade på Vampire Diaries, myysigt! Imån känns det som alla ska åka iväg på läger förutom jag :( Jag ska stanna hemma och knarka alvedon. Jag ska till tandläkarn imorrn och ska spänna min tandställning--------- bu"
förövrigt har jag börjat kolla på en ny serie som heter American Horror Story- den är ganska konstig och jag fattar inte direkt allt.. ganska läskig är den oxxå :S
haregööttttt

kommerntarer
Postat av: TILDA

synd att du inte ska hänga med! :(

2012-01-12 @ 23:50:03
URL: http://kavi.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0