}

är det bara jag?

Är det bara jag som tycker om saker i olika perioder? Tex att man bara vill kolla på sorgliga filmer? Eller att man bara lyssnar på en sorts musik? Så är det för mig! Just nu vill jag bara lyssna på green day heeela tiden.. men i december var det bara lugn och sorglig musik typ... Det kanske beror på vilket humör man är på.
Det är en typisk fråga jag kan tänka på ibland.. >.>
jag är trött, lam och lamare. godnatt

kommerntarer
Postat av: ellen forsberg

Ja de kan du göra! eller du gör precis som du vill! Jag kommer ta en bild på dig och länka din blogg:)

2012-01-08 @ 11:09:04
URL: http://byfoppa.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0