}

ALLOO :)

Hejj :D
Imorse väntade jag ju på felicia skulle komma :P
Iaf så åkte vi te Mantorp, vi skulle åka titta på folkvagnsbussar och bilar.
Och jag såg den bussen som är med i 3 reklamen ^^ HAhah
Vi var där ganska länge, sen åkte vi till ett 'köpcenter'....
Vi gick in på en affär som var typ som ÖB, vi stog och tittade på alla filmerna. och då hittade jag en film ,en skräckfilm,  och så stog det en kille jämte mig och han typ lyssnade på vad vi pratade om. Och han trodde att jag typ älskde Skräckfilmer, Fast jag hatar skräckfilmer- så han började föreslå en massa skräckfilmer till mig;)
Han sa: 'Den måste du se, den hör till allmänbildningen, det är så fett bra' :S
sen började felicia prata om att vi måste gå, så vi gick ... det var lite pinsamt tkr jag ;s
Idag tog vi en MASSA bilder med min system, och hade tänkt att lägga in nårra, men min DAMP DATOR DAMPAR! >:(
Aja, nu ska jag göra annat , hejjdåå :P ♥

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0