}

I know you're somewhere out there, Somewhere far away.

Imån bli det hund då! Hunden som vi var och träffade i torsdags ska vi ha på prov i en månad typ xD
Hon heter Diva och vi vet hon är dels en rottweiler och vi tror att hon är en labrador oxxå. Men det finns inga papper på henne så man vet inte den andra delen o.O
så:
diva?
Japp,  vi får se hur det blir.


Just nu sitter jag och lyssnar på Bruno Mars (<333) och jag har satans ont i mina tänder! Jag kan knappt äta, det gör så ont :( hoppas det går över snart.... '
PS. Bara 1 dag kvar tills säsongs premiären på The Walking Dead! 2 fucking timmar! LÄNGTA!

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0