}

Roligt :D

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13873771.ab
Sånt här är så roligt tycker jag ↑
Hahah, även fast det kanske inte är sant, men om?
Hoppas han gör ett faderskapstest för att se om det är han som är pappan! Jättekul!! haha
stackars lilla barn isf....
Jaja, nog med det. För nårra dar sen kom pappa Hem och sa så här:
-Vill du ha en den här? och så visade han upp :
JIPPI! Det är som photoshop, fast ändå inte. Fast jag gillar märket Corel, jag tycker det är bra ;) Så nu ska jag sätta mig och installera, och lära mig det lite, sen får vi se hur det blir ;)

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0