}

I love you more than i can afford.

jag är hungrig..... och jag vill inte tillbaka till skolan på tisdag! buuh..
just nu sitter jag och lyssnar på musik, inte vilken musik somhelst utan BRA musik!
jag upptäckte att en förlägningssladd och en datormus på något mystiskt vis hamnat i mitt rum... och jag har inte rört ngt, eftersom jag har vart hemma. Det är väl spöket som bor här. Jo men seröst så spökar det i vårt hus! det är en liten tjej som vi har sett gå runt. Jag har inte sett henne, men mamma hörde henne, min brorsa och syrra såg henne + gästerna som vi hade i helgen sa oxå att de hade sett någon i källaren. haha, jag vet inte om jag riktigt tror på såntdär, men det har hänt ganska mystiska saker här i huset som får en att tänka!

ojoj mycket text..dags för.. RANDOM BILD

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0