}

I will sell my soul to rock n' roll.

Det är kalabalik i mitt hus idag. I helgen kommer min mammas och min styvpappas "nya vänner" på beesök, och tydligen så måste ALLT vara perfekt. Jag förstår inte riktigt varför.. haha det är väl inte kungen som kommer? herregud..

förövrigt städar jag mitt rum lite, för att jag var tvungen... för allt skulle ju vara perfekt. Jag har oxxå färgat håret, inte hela håret.. men svart iaf ;)
jag bloggar sen, när jag har städat (hyfsat)klart.
Julmust är gott och hejdå så länge.

kommerntarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

När får man se hur håret ser ut då? :D

2012-04-06 @ 12:42:56
URL: http://majakron.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0