}

i'm not wierd, i'm limited edition

HALLOJ! Hemma från ett sömnlöst konfaläger, sov bara några få timmar och sitter nu och halvsover. KUL att man måste upp igen imån för att gå till kyrkan! WEHU. Nu ska jag nog kolla på Vampire diaries eller big bang theory.. och sedan sova... potis <- det ska stå potatis. jag är trött . potatis är nästan tomat.
jag är han längst åt höger                                      ---->↑

kommerntarer
Postat av: Anonym

Då är jag han i mitten du vet.

2012-04-21 @ 22:14:11
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Kul med konfaläger? :)



sv: Han heter Jasper c:

2012-04-22 @ 02:12:14
URL: http://majakron.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0