}

We start a war but what's it for?

tjofräs, jag kan inte stava idag <----- jag fick skriva om den meningen fem gånger innan den blev rätt.
Det har varit en lång vecka, inte någon rolig vecka direkt, men hoppas helgen blir bra iaf för då kommer tomtenissarna julia och susanna på besök!
IdAAG har jag bl.a ridit, det gick sådär eftersom min häst jag fick idag försökte stegra sig hela tiden *och jag trodde jag slulle dö*. Jag har lyssnat på musik nästan heeela dagen förutom på lektionerna. Och det är såklart Nsn som spelas...........

oj vad klockan var mycket, det var därför jag var så trött..


kommerntarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

sv: jaa, älskar honom! Så sjukt söt också :D

2012-04-14 @ 12:46:02
URL: http://majakron.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0