}

What if, what if, what if, what if, what if, what if?

de senaste 12 timmarna har jag sovit, tittat på film och svävat runt i mina tankar. Har varit en ganska lång och tyst helg. Ganska skönt ändå. Men helgen är inte slut än! Måndag och tisdag kvar ju!
Jag har lyssnat, tittat och tänkt på Spirit-filmen hela helgen. Det kan nog vara världens bästa film med världens bästa musik. Tillochmed den svenska musiken äger- jag som inte brukar gilla svenska låtar- .

kommerntarer
Postat av: TILDA

asså ursäkta men: HEEEEEEEEELVEEETE VAD DEN FILMEN ÄR FIN. låtarna - ijladkjsdklashjh sååååååå BRAAAA!!!!!

Varit min dröm sedan jag va liten att döpa min häst till Spirit. drömhästen <3



ååååh, så fin verkligen!

2012-05-03 @ 22:36:19
URL: http://kavi.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0