}

Bytdags

Nu var en systemkamera beställd! Dags att byta. Egentligen skulle jag köpa en från tradera, men den förlorade jag, så så började vi titta lite på olika sidor. Jag vill byta pga av att jag vill kunna filma med den. Så om någon är intresserad av ett kamerahus Canon EOS 1000D så är det bara att hojta till. fast när jag fått min kamera (kommer nog ngn gång nästa vecka) så ska jag lägga upp den "gamla" på blocket :)
 
 
Canon EOS 1100D, ingen proffskamera, men jag är ju amatör! ↑ till den fick man oxå ett objektiv,photoshop elements och en kameraväska.
och min gamla ↑
 
 
 

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0