}

idag :#2 min hatlåt.. Imån: En låt som gör dig glad!

har många låtar som jag hatar(eller ogillar)..
En av dom är ..
USCH FY O BLÄ va dålig den är! Jag gillar inte den för att innan spelades den 24/7 på radion (som tur har dom lungnat ner sig) VARJE gång man satte på radion, gissa vilken låt det var? Jo denna sugiga låten. Gillar inte heller Robyns andra låtar heller. Ne fy inte min musiksmak.. Hang with me med robyn är också riktigt kass.

kommerntarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Haha ännu en gång tycker vi lika! Är inte ett Robyn fan jag heller, fattar inte vad folk ser i henne...

2012-03-27 @ 14:48:06
URL: http://majakron.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0