}

isolated

skolan håller på att ta över mitt liv! om de inte redan har gjort det! Vi har läxor, uppgifter och prov heela tiden! speciellt denna veckan har det varit ganska stressigt, och jag vet att det inte bara jag som har tyckt det. Idag har inte heller varit någon särkilt bra dag. Det har regnat heela dagen, jag har haft huvudvärk och ont i halsen ( och jag har fortfarande). Vi får väl hoppas att morgondagen blir bättre..
jag skulle lagt in lite bilder som jag tog i helgen, men jag glömde kameran hos mamma. En orsak till varför det suger att ha skilda föräldrar!
aja några gifs får det bli..
jag älskar gifs, om ni inte märkte redan -

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0