}

gnmrkletlkefee,!

JAPP, det var ett tag sen jag skrev, men nu gör jag det...

Just nu sitter jag här med en sönderklippt plastpåse på huvet, för att jag färgar håret. det kliaaar!,


Iaf så ska  jag försöka fixa så att jag kan lägga in bilder på datan, det har ju typ inte funkat!! störande..

senare så ska jag åka och hoppa med Helmer ( min häst) , pappa ska oxå komma och titta! :)

Tidigare i veckan har jag kollat på film, Den första heter :
The Invention of Lying, Alla i hela världen sägar alltid sanningen, de vet inte ens vad ljuga är för något.
men en dag kommer den här killen på bilden, på att ljuga.
Jag tyckte den var väldigt rolig! HAH

sen såg jag oxå:

Date Night/En galen natt: det handlar om ett par som alltid går ut på date på torsdagar.
de går till samma resturang varje gång, och äter samma mat varje gång. men sedan bestämmer de sig
för att variera sig lite så de går till en annan resturang, men det skulle dom nog inte ha gjort... Hehe...

AJA, nu ska jag gå och skölja ur mitt hår. Jag ska försöka fixa det här med min kamera så jag kan lägga upp egna bilder,


gammal bild på helmer♥


Byee.

kommerntarer
Postat av: Anonym

hahah , dom måste vi någon gång! ;)

2010-08-15 @ 21:36:45

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0