}

...

Idag har jag ''bakat'' knäck, först skulle man typ hacka massa mandlar , sen skulle man hälla massa grejer i en kastrull och så skulle det koka i typ, ja 15 minuter.

Men jag stog och rörde och kollade så det inte brände fast, och sen skulle den bli tjockare och så skulle amn göra det där 'kulprovetä elr vad det nu heter. Men jag stog där i typ en och en halv timme innan den blev bra!

sen när dom äntligen var klara ställde vi ner dom i 'matkällarn' så dom skulle stelna.
Men sen när jag skulle smaka på en fick jag inte av papperet, så jag åt hela papperet för jag orkade verkligen inte hålla på med den där fula knäcken längre -.-'' Är det farligt att äta papper ? ;O aja..

Men vi ställde dom ute på alltanen ett tag så nu kunde man ta av papperet ^^

JAG SKA ALDRIG MER LAGA KNÄCKK , USCH




goa' blev dom iaf ;D (inte dom på bilden)




Aja, imån är typ sista 'riktiga skoldagen' skönt det :)
Men nu ska jag dra , hejjdå

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0