}

macy's day parade

HAr vart dålig uppdatering, väldiig dålig ;S

Men aja, jag ska snart te stallet och mocka bara, men inte rida, jag orkar inte det. ;/ så då får han vila ist :))
har iget mer att säga, jag ska göra Susannas läxa sen, Det är typ en ritläxa.
så jag ska typ måla massa djur, jag fick göra det åt henne för hon tyckte jag målade finare än henne ;S :D
Vi fick våra matteprov tbx idag, och om man hade alla rätt fick man ta ledigt en hel mattelektion, men jag hade ETT FEL!'

SÅÅÅ stöörande....
menmen så ärdet... men jag måste dra nu, här får ni en aaasbra låt att lyssna på :
Här kommer den :

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0