}

"Vad sa han ? Jag tror han sa alla på en gång, "

Hej.. igår var jag och klippte mig, blev väldigt nöjd :D

Igår så kollade jag oxå på Toy Story 3, hahah den va asrolig, den borde ni titta på om ni inte redan har det :)

Nyss såg jag 2 små rådjur i trädgården, dom typ letade efter mat, stackars rådjur :s

Aja nu ska gå ner och dricka julmust och kolla på en film :))

HejDOOOOOOOOOOOOOOOO ;DD

kommerntarer
Postat av: Julia

jag tycker dom filmen är sorglig.. jag grät nästan, allvarligt :P



Haha, julmust, wooow!!

2010-12-05 @ 21:00:38
Postat av: Julia

http://www.youtube.com/watch?v=g5WB-p-QBJc&feature=related



haha, jag ville bara visa!!

2010-12-08 @ 18:02:18

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0