}

BLABLAA' :)

HEEJ, igår-tills idag sov jag och ebba över hos felicia,
Idag har vi varit på vätterstranden och solaat och badat ;D Vattnet var lite smått kallt , kan man säga :p
Kommer ni ihåg den lama trailern jag la in ? Nu har det kommit en bild på Johnny Depps karaktär, och här kmr den INTE !?
FULA SKIIT DATA ASSÅ, FUNKAR JUE INTE ! :(
Hejdåå, nu blev jag suur :(

kommerntarer
Postat av: VanessaVaniljsås'

jag såg den typ 'riktiga' trailern för rango '(a)

och den va lite smått rolig , HAHAHAHAHAHAHA :D

du måste bara se den trailern , den där fisken är me i den oxå heheheh(; <3

2010-07-08 @ 17:12:25
URL: http://vvanessass.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0