}

........... !!!!

Hejj, jag ko0m inte på nån rubrik så ,det blev sådär :P

Det var nårra dar sen jag bloggade men nu så...


Har ni sett att det kommer en parodi på Twilight ? (ni kanske redan vet ? hahah)

Iaf så verkar den jättekul tkr jag ! Trailer :


Men det finns en annan trailer oxå som ni kan titta på här <--


Jag och vanessa skulle egentligen åkt och badat på axamo, Men det blev inte direkt så när det började blixtra och åska, så vi tar kanske det imån istället. (om det blir bra väder)


Och jag vill passa på att göra en grej...



GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIS VANESSA!!! :D:D:D:D:D:D <33♥

kommerntarer
Postat av: vvanessas '^^)

TACK , HAHAHA !!:D <333

2010-07-14 @ 13:39:23
URL: http://vvanessass.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0