}

Hej igeen,

HEJ , igår kom jag hem från danmark ;) Vi badade typ varje dag i ett stoort badhus ! :D jag berättar mer senare ikväll elr imån, jag kmr oxå lägga upp bilder, hah,


Denna veckan, elr nästa elr nästnästa ska vi åka till: !!

KUUL :)

Och Nästa år, hehe, så ska vi åka kanske till... : !!! DISNEY WORLD I ORLANDO! :) (USA för ni som inte vet ) !....!!!! woho! ;)


Hemst vad vi ska resa ;o

iaf, nu har jag inget att göra så jag sätter på en film, idag blir det :HAHA :)
(han som sitter i trädet är Leonardo dicaprio! ;o Han spelar typ en cp störd i filmen, jag kan inte fatta att det är han! han är så liten :o:O )...

kommerntarer

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0