}

Hejjssan på er ''alla'' !

Hejhej, jag har inte orkat uppdatera så mkt på nårra dagar.

Just nu sitter jag och tjurar och äter godiis , jag tjurar för jag kan inte gå på Premiären till Eclipse och jag kan inte gå på Fan Eventet imån :'(
STÖÖRANDEE**


Ni som undrar vad jag har gjort idag, så har jag slingat håret ;P Blont..

Sen har jag ridit, hoppat ;) Kuligt :D:D


kommerntarer
Postat av: Emma (:

Jag vet inte ifall jag fick den i present, jag fick den nog som avslutningspresent ! (:

Jag ska försöka komma ihåg att visa tröjan ! :D

HAHA finns det en serie om honom , haha ! :D

2010-06-21 @ 07:43:01
URL: http://kallasannerr.blogg.se/
Postat av: felicia

jaa , jag vill gå på eclipse prämieren ! ;(

men hanna sa att hon nu vet att hon kan , så vi ska bara ha pengarna av henne nu så fixar ebba resten.

och dom där fula nya bokomslagen på ica MAXI :@@@@

dom kostade dubbelt så mke!!!!! '

stööööraaandeeeeeeeeeee ( min låt duvet HHHEHHEHE )

2010-06-26 @ 22:05:02

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0