}

_____________________________________________

Sitter här och snaskar lite popcorn och clementin, JÄTTEBRA balnding ;))


har varit hos min hårboll till häst idag, vi red lite i ridhus idag.
sedan har jag vart på stan och köpt en aaassnygg tröja på jc (tkr jag iaf ;D)
Jag såg att Gina hade flyttat, och det var mkt större och bättre i den nya lokalen. Och där köpte jag ett linne
med säkerhetsnålar på .

jag har inte gjort så mkt mer, Messat lite med vanessa.

Inget roligt inlägg, men skit i det, man måste ju inte läsa dethär om man inte vill...

Hejdååå

kommerntarer
Postat av: nessa ! :)

hiihihhihih '^^) (a)

2010-11-06 @ 22:45:38
URL: http://vvanessass.blogg.se/
Postat av: EnSomÄlskarDinBloggVäldigtMkt

2010-11-13 @ 20:59:39

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0