}

BLABBBLA

Heej, hag sitter här och målar naglarna, jag har äntligen köpt penseln jag behövde för att måla med akryl-färgerna ! ;)

SEn har jag börjat läsa tredje boken i serien Pretty Little liars, Jättebra böcker asså!


!!

jag har inget annat för mig förutom att jag lyssnar på musik och sjunger med lite ,hehe ;d

Gud vad det blåser ute ;o
Mitt fönster knakar och knakar, man kan tro att det ska spricka närsomhelst ;/

Aja, jag ska väl förstätta måla naglarna lite..

Hejdo ;D


kommerntarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv:

Jag brukar tvätta min i nagellackremover utan aceton, det är bättre än aceton, för det sliter mer. Om du målar med akryl går det att tvätta med vanligt vatten inte annars, men när du tvättar din pensel, så skölj den efteråt i lite vatten, så försvinner resterna av removern :)

2010-11-03 @ 20:48:51
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: julia :D

jag tkr att felicia borde skynda på lite i den boken va :DDD

hhaha, men säg till mig iaf när du är klar med den ;p

2010-11-13 @ 17:52:53
Postat av: Theresia Nilsson ♥

Hejsan Felicia :)

Hur gör man så, så det bara syns där uner asså på den är youtube saken du har under jag ville inte ha med bilden men det får jag en då men hur fassen får du bort det kommentera hur du gör på min blogg eller så fb eller msn :) <3



SNälla berätta :))

~Theresia Nilsson .

2010-11-15 @ 20:08:54
URL: http://theresianilsson.blogg.se/

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0