}

PAPIDAPI :D

Heej, som ni kanske vet har julia sovi hos mig inatt. Hon skulle ha ridit på helmer idag, men vi kunde inte åka till rihuset för det var så mkt snö och så var det så halt på vägarna ;(
Så det får bli nån annan gång ist :d
Imån är det skola igen då, jag vill ha loooov nuuuuu!! jag orkar inte väna!
jag tkr attd et är så dåligt att vi får lov den 22 december, kan man inte få lite tidigare?
typ den 18 elr nåt?
menmen....
just nu lyssnar jag på musik, hehehe, kan ni gissa på vad ? (höhöh)
GREEN DAY <3
Dom e så bra!
denna är värd att lyssna på för att den äger! :DD
ska gå nu , hejddå ;))

kommerntarer
Postat av: julia :D

wow, felicia albers!

jag är chockad..

lyssnar du verkligen på green day? :o

2010-11-25 @ 07:43:59

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0