}

''du är för dålig för att kasta sten'' hahah

Igår kollade jag på två filmer :

Hachiko, a dog's story


En verklighets baserad film. SÅ bra, SÅ sorglig.
Måste ses! En av de bästa filmerna jag har sett!(och jag har sett många)

Hachi satt troget och väntade på honom efter husses död. han väntade på att han skulle komma och möta honom som vanligt.

Idag finns en staty av Hachi i japan, på stället han satt och väntade.

trailer:


sen kollade jag på :

The backup plan


Väldigt rolig ;))
Den lättade upp efter Hachiko filmen.
Inte en av dom bästa filmerna, men väldigt bra!

sedan satt jag och kollade lite på sagan om dom bannlysta(hhaha) , det är typ en 'parodi' på sagan om ringen :))
Rubriken kmr där ifrån ;)
här är länken till del 1 (det gick inte bädda in) Sagan Om de Bannlysta
Kolla på dom , det är min humor!

Ska snart läsa DEN BRAIGA BOKEN! vissa (host*) tycker den är dålig!(:D)


Den heter The Host, på svenska Genom Dina Ögon.
SÅ BRA! Visst , första gången man läser den (i början av boken) så fattar man inget och den blir långtråkig.
Men fortsätt läsa! Ge den en chans! Jag LOVAAR den är SÅ BRA <33




(-(-.(-.-).-)-)

felle lärde mig den ↑





kommerntarer
Postat av: juliiaa :D

den är så jäkla sorglig !!

grät hela tiden , men klarade inte ens av att se klart hela !

2010-09-30 @ 15:43:15
Postat av: Oliven =)

The host är sååå grymt braa!! Älskar boken. Har typ läst den mer än tio gånger! XD ^^

2010-10-29 @ 19:22:02

Skriv nåt? hestar är ju så snela ju:

whatsyourname?:
remember me!

[email protected]: (det är bara jag som ser den, mohah)

blogg/hemsida?:

skriv nåt fint så kan du få en potatis :

Trackback
RSS 2.0